All Languages    |   EN   SV   IS   IT   RU   FR   RO   PT   HU   LA   NL   SK   HR   ES   BG   NO   FI   CS   TR   DA   PL   EL   SR   EO   |   SK   HU   FR   PL   NL   SQ   RU   NO   ES   SV   IT   DA   PT   CS   HR   RO   |   more ...

Engelsk-dansk ordbog

BETA Online Dictionary English-Danish: Enter keyword here!
 ÆØÅæ...
  Options | Tips | FAQ | Abbreviations | Desktop

LoginSign Up
Home|About/Extras|Vocab Trainer|Subjects|Users|Forum|Contribute!
Übersetzungsforum Dänisch-Englisch
Types of entries to display:     Linguistic Help Needed   Chat and Other Topics   Dictionary and Contribute!  

English-Danish Translation Forum

This is the place to post your translation requests in Danish or English and to help others with your skills and knowledge. Important: Always give the context of your enquiry!
Search | Guidelines | New Question
Term:
Please check grammar in my Danish CV! Thank you  
by niiky (UN), 2015-07-01, 17:04  Spam?  
Resumé
Jeg er en 22-årig kvindelig, nyuddannet  Bachelor i Arts management. Jeg søger stillingen som barnepige, dagplejer, postomdeler, avisbud, cykelbud, rengøringsassistent, sanitør, vinduespudser, servicemedarbejder, køkkenassistent eller køkkenmedhjælper. Som person er jeg åben overfor nye input. Jeg fungerer godt i grupper, men arbejder også godt selvstændigt. Jeg er ansvarsbevidst og hurtig til at tilegne mig ny viden, jeg bidrage med min ansvarsbevidsthed og udadvendthed. Jeg er ikke bange for udfordringer.

Erhvervskompetencer
·   Erfaring med å passe barn
·   Erfaring med formidling
·   Erfaring med rengøring

Uddannelse
2015-2017: Cand.merc. i Marketing, Globalization and Culture, Syddansk Universitet
2012-2015: Bachelor i Arts Mangagement, University of Economics, Prag, Tjekkiet
                    ·   Mit bachelorprojekt var en analyse af Udlændinges udtalelser om Tjekkiet.
2004-2012: Sproglig student, Pardubice Gymnasium, Pardubice, Tjekkiet

Erhvervserfaring
2015:          Produktionspraktikant, People in Need, Prag, Tjekkiet
2015:          Marketing praktikant, Latin Art Gallery, Prag, Tjekkiet
2013-2015: Catering Arbejdstagere, Tjekkiet
2011-2015: Hostess og Promoter, Tjekkiet
2011:          Dagplejer, Mary & Popp's Agency, Pardubice, Tjekkiet
2009-2010: Telemarketing arbejder, Teleperformance, Pardubice, Tjekkiet

IT-kompetencer
Jeg er daglig bruger af hele Office-pakken.
Jeg er fortrolig med internet og mailsystemer.
Jeg er fortrolig med Adobe Photoshop.

Sprogkundskaber
Jeg taler og skriver engelsk på højt avanceret niveau.
Jeg taler og skriver tjekkisk på modersmålsniveau.
Jeg taler og skriver tysk på elementært niveau.

Personlige kvalifikationer
Jeg arbejder meget struktureret, grundigt og omhyggeligt. Desuden er jeg meget udadvendt og engageret.  

Fritidsinteresser
Jeg læser mange bøger, jeg kan godt lide ride min cykel og gå til gymnastik. Ellers er jeg meget sammen med veninderne, som jeg bl.a. laver madaftener og biografture med. Ellers bruger jeg fritiden med familien.
 « go back

back to top | home© 2002 - 2017 Paul Hemetsberger | contact
English-Danish online dictionary (Engelsk-dansk ordbog) developed to help you share your knowledge with others. More information!
Links to this dictionary or to single translations are very welcome! Questions and Answers
Remove Ads